Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Alfa Romeo 147 мнения, разход и поддръжка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Ферариста има над 300 000.
    Моля.......пак говориш на изуст.....кой какво ти казал, ти си прочел и това е истината......
    Ферариста преди 9-10 години си правеше спарка при Сашо- Лисан сервиз, там беше и шестака дето след това го трансформира със задно....тогава прохождаше с алфите......та ремонт е имало...а ти ми говориш за некви 300 хил......дори и от нова да я карал, а той кара на ръчка е трудно постижимо......моля ти се.....))
    п.п...с т.с. минах над 425 хил.....но осем винтилов и пак към 300 хил...отворих мотора за гарнитура на глава сдала багаж по старост и шлайфане на клапани.....е тогава засякох колите на Ники при Лисан
    Ще те взема по на сериозно, ако говориш от първо лице, тоез това което ти си приживял, а не какво си чул на мегдана....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Ролки смених преди 8 години и почти 300 хиляди км.....още не съм ги пипал от тогава......ремъка смених преди няколко месеца - беше на същата възраст и км.....не ми се наложи, просто превантивно......можеше да изкара и още мисля.....
      Водната помпа е на възраста на ролките.....два пъти лъхнах гарнитура на глава заради термостат и радиатор, но не я смених.....
      Гарнитурата на клап е на същата възраст, свалял съм го 3 пъти, и обратно пак с силикон......не тече, сълзи от неква шибана шпилчица от изпуск колектор дето ми писна да я правя и съм я отсвирил......
      ....
      156 2.0TS

      Comment


      • #33
        @ dhtj & Бобби - Ако още веднъж се наложи да разчиствам цяла тема заради заяжданията ви - ще почивате за дълго време от тоя форум!!!
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #34
          Дреме ми на шмайзера...и без туй съм тръгнал към пенсия..........не ми се нрави някой постоянно да си натрапва мнението по един и същи начин......не умее да спори това момче, истината която казва е минимална, заблудата голяма, ако му повярваш ......уважение никакво, като изпадне в кофти ситуация започва да обижда директно.......и когато издиша включва приятели, за да могат да му помогнат за това, което не е успял в даден спор....едно е да триеш, друго е да прочетеш преди това което триеш....не само в тази тема.....
          Алекс успех в борбата с лайненца както ги наричаш....за мен са просто джендъри......а и новият облик на форума (светло син) им тича.......
          Винаги съм бил директен и съм споделял това, което мисля.....прав, крив и т.н....това е...наказвали са ме за какво ли не......ама не съм пискал....за мен винаги е било несправедливо...))...но не виня и модераторите, защото не им е работата да вникнат в нещата, а да се спазват правилата..
          Никога не съм обиждал първи, но и не съм позволявал да ми се катерят по оная работа.....както и да е успех и Наздраве.....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            Така, за да не пускам друга тема, тъй като е излишно, то ще пиша в тази.
            След дълго четене из форума и разглеждане, то избора си остава Alfa Romeo 1.9 JTD 115 к.с.
            Имам обаче отделни въпроси по частите, поддръжката, окачване, магазини, сервизи и прочие.
            Първо - окачването. До колкото четох, то проблемно е предното окачване и по-специално горните носачи. Гледам повечето слагат оригинални TRW, но има доста и с ATEC. Според мен ще е добре долните носачи да са по-евтините ATEC, тъй като четох, че издържат доволно, а горните да са на TRW. Въпроса тук ми е биалетки, тампони и останалото, заедно с носачите ли се сменя ? Какви са хубави ? И по колко се слагат ? 2 биалетки и 2 тампона (съответно за ляво и дясно) или повече ? Може ли да ми препоръчате и магазин за закупуване на по-ниски цени ? Ами сервиз където могат да ми ги сменят ? (Пловдив/София ще е добре). А и да попитам в какво се корени проблема ? Кое се разбива, кое се чупи ? Това скърцане ли е проблема, как се гресира и къде ? Ако е само до скърцането ще си карам и по-дълго време със скърцащи части И без това сегашната кола си скърца лятото.

            Второ - поддръжката. Нямам си и на представа Ангренажен ремък + ролки + водна помпа какви и каква цена, гледам по сайтовете има някакви и за по 140 и за 600 лева. Отделно, пистовия ремък какъв, какви цени са г/д ? Маслен и въздушен филтър - има от 10 има и от 30 лева, кои са за предпочитане ? И каква е разликата ? Маслото до колкото четох, то повечето слагат Selenia 5W40, предполагам и аз него ще изпозлвам, но все пак други предложения за нещо по-качествено или пък по-евтино ? На последно място оставям Дебитомер, Термостат и Съединител с маховик, какви марки, какви цени ? За съединител май повечето сменят с Valeo, ами за останалите неща ?

            На последно място - сервизи и магазини. Ако може да ми препоръчате магазини от където да закупувам нещата на сравнително добра цена, реално си харесах от форума T-auto и axm-auto като магазини, както и една от мисля, че платените теми на Ivanov_.

            Може би някои ще ме опрекнат, че разпитвам за всичко без дори и да имам колата, но искам да се запозная с повечето неща и да съм подготвен, да знам как вървят цените и какво да избирам.

            Comment


            • #36
              Предполагам на тези въпроси най-добре би ти отговорил човекът(сервизът),който ще обслужва бъдещата ти кола... Ако все още нямаш такъв си го постави под номер 1 от списъкът с въпроси!
              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

              Comment


              • #37
                Най-добре се допитай до близък на който вярваш, да ти препоръча майстор/сервиз. Сервизите получават комисиона (процент) от цените на частите, обикновено добрите майстори/сервизи трудно се отказват от това допълнително перо, защото каествената услуга изисква и качествено заплащане. Просто трябва да се довериш на въпросния сервиз и да се надяваш че няма да те товарят излишно (ето защо ти трябва препоръка от близък).
                Моя опит показва че е най-добре да ползваш услугите на малък сервиз - собственика е и самия майстор, големите сервизи не ги препоръчвам... Части на изгодни цени е добре да си купиш, когато ги сменяш сам.
                Повечето от нещата за които си писал може да не са за смяна... майстора ще те посъветва най-добре.
                146 1.3 боксер 1996г.
                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от hoyko Покажи съобщение
                  Така, за да не пускам друга тема, тъй като е излишно, то ще пиша в тази.
                  След дълго четене из форума и разглеждане, то избора си остава Alfa Romeo 1.9 JTD 115 к.с.
                  Имам обаче отделни въпроси по частите, поддръжката, окачване, магазини, сервизи и прочие.
                  Първо - окачването. До колкото четох, то проблемно е предното окачване и по-специално горните носачи. Гледам повечето слагат оригинални TRW, но има доста и с ATEC. Според мен ще е добре долните носачи да са по-евтините ATEC, тъй като четох, че издържат доволно, а горните да са на TRW. Въпроса тук ми е биалетки, тампони и останалото, заедно с носачите ли се сменя ? Какви са хубави ? И по колко се слагат ? 2 биалетки и 2 тампона (съответно за ляво и дясно) или повече ? Може ли да ми препоръчате и магазин за закупуване на по-ниски цени ? Ами сервиз където могат да ми ги сменят ? (Пловдив/София ще е добре). А и да попитам в какво се корени проблема ? Кое се разбива, кое се чупи ? Това скърцане ли е проблема, как се гресира и къде ? Ако е само до скърцането ще си карам и по-дълго време със скърцащи части И без това сегашната кола си скърца лятото.

                  Второ - поддръжката. Нямам си и на представа Ангренажен ремък + ролки + водна помпа какви и каква цена, гледам по сайтовете има някакви и за по 140 и за 600 лева. Отделно, пистовия ремък какъв, какви цени са г/д ? Маслен и въздушен филтър - има от 10 има и от 30 лева, кои са за предпочитане ? И каква е разликата ? Маслото до колкото четох, то повечето слагат Selenia 5W40, предполагам и аз него ще изпозлвам, но все пак други предложения за нещо по-качествено или пък по-евтино ? На последно място оставям Дебитомер, Термостат и Съединител с маховик, какви марки, какви цени ? За съединител май повечето сменят с Valeo, ами за останалите неща ?

                  На последно място - сервизи и магазини. Ако може да ми препоръчате магазини от където да закупувам нещата на сравнително добра цена, реално си харесах от форума T-auto и axm-auto като магазини, както и една от мисля, че платените теми на Ivanov_.

                  Може би някои ще ме опрекнат, че разпитвам за всичко без дори и да имам колата, но искам да се запозная с повечето неща и да съм подготвен, да знам как вървят цените и какво да избирам.
                  Забрави за тия боклуци АТЕК, смениш ли каквото е нужно с TRW, ще ти издържи стотина хиляди километра, нито ще скърца, нито нищо. Другите неща вече не са скъпи, съединител с маховик не мога да ти кажа колко е, защото не съм сменял маховика все още, само съединителят е около 350 кинта, ама и той изкарва сто - сто и двадесет хиляди километра. Сменяш, което е за смяна, не всичко наред. Биалетките са евтини и рядко се развалят, не ги мисли. Първо си купи колата, после ще го мислиш, голяма част от тези неща, които си споменал, може и да не се наложи да ги правиш изобщо.
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #39
                    По въпроса с носачите мога да споделя следното: TRW-то издържа около 30 хиляди и се разтропа, на 35 хиляди вече беше наложителна смяната на цялото окачване. В момента долните носачи са ми magneti marelli, горните lemforder и съм точно на заветните 30 хил. км пробег от смяната и засега нищо не тропа и не скърца. Може и да съм частен случай, но по всичко си личи, че тия носачи за сходен пробег с този на ТРВ-то се справят доста по-добре от тях до този момент.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                    Comment


                    • #40
                      Горд собственик съм на 147 фейс 1.9 JTDm 8v.
                      Като поддръжка абсолютно нищо фрапантно не може да се очаква - при евентуална покупка се обръща внимание на състоянието на съединителя, окачването, всички ел. екстри, като например стъклоповдигачите (колкото и да е смешно) и дали се пускат седалките напред (ако е 2/3 врати).
                      Като за начално обслужване помня че се разделих с около 450лв. + труд. Естествено, като всеки един ентусиаст, ми стана любопитно какво мога да изкарам още от този мотор и последваха малко интервенции.
                      Голям минус са всички паразитни шумове, като пластмасите по вратите, корите, таблото - може да те подлудят. Здрави са, имат малко - по голям запас от събратята си 115кс.
                      Надеждна е на пътя, има добро ускорение, дава и страшен разход - ако мислиш да е нов внос - гледай да е от Италия, бягай далеч от Швейцарските и Блегийските, камо ли германките...
                      ПС: продавам въпросната 147ца, ако някой търси, да драсне лс

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от shtrv Покажи съобщение
                        Горд собственик съм на 147 фейс 1.9 JTDm 8v.
                        Като поддръжка абсолютно нищо фрапантно не може да се очаква - при евентуална покупка се обръща внимание на състоянието на съединителя, окачването, всички ел. екстри, като например стъклоповдигачите (колкото и да е смешно) и дали се пускат седалките напред (ако е 2/3 врати).
                        Като за начално обслужване помня че се разделих с около 450лв. + труд. Естествено, като всеки един ентусиаст, ми стана любопитно какво мога да изкарам още от този мотор и последваха малко интервенции.
                        Голям минус са всички паразитни шумове, като пластмасите по вратите, корите, таблото - може да те подлудят. Здрави са, имат малко - по голям запас от събратята си 115кс.
                        Надеждна е на пътя, има добро ускорение, дава и страшен разход - ако мислиш да е нов внос - гледай да е от Италия, бягай далеч от Швейцарските и Блегийските, камо ли германките...
                        ПС: продавам въпросната 147ца, ако някой търси, да драсне лс
                        Може ли уточнение , защо не се препоръчва внос от Германия или Белгия ?

                        Comment


                        • #42
                          Понеже обикновено отдолу са прилично ръждиви, поради прекомерната употреба на химикали по пътната им мрежа зимно време...
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V & Fiat Bravo 1.9JTD GT

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от gogogo79 Покажи съобщение
                            Може ли уточнение , защо не се препоръчва внос от Германия или Белгия ?
                            Едно заради химикалите, както се изрази колегата, друго заради самия климат там...в съвкупност от тези неща се появяват сериозни загнивания по ламарините, най-често по праговете. Лично мнение е това, нека добавят и по-компетентните колеги.

                            Comment


                            • #44
                              Че е така, така е, но в Германия и Белгия не са най-гнилите коли. Първото място със сигурност е за Австрия.

                              После бих сложил Холандия, Германия, Белгия, Швейцария и части от Франция.

                              Скандинавските варели са друга бира, щото там ги обработват допълнително отдолу с дебели пластове "гумена боя". Датски коли съм виждал такива, за шведските съм чувал че са същите, а за Финландия и Норвегия не знам, имаме колега @undy, той може да каже.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #45
                                ))...всичко това са легенди от интернет....от Австрия и Шверцайя са най подържани колите, относно стандарта, но климата си оказва влияние относно проблеми и корозия, за скандинавските незнам, но в Германия, че са ОК...е шменди капели, да ме извинява Ангела Меркел...там е жмел...шиптъри, турци всякаква жмел в търговията...лични наблюдения....тия с TUV...пасти да ядат, нека да прегледат моята алфа от Рим.....както и да е...всеки си има мнение....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X